۵ مهارتی که برای موفقیت در تولید محتوا به آن نیاز دارید + تعرفه تولید محتوا

تعرفه تولید محتوا

نویسندگی یک کار رویایی است، اما همه در آن موفق نخواهند بود. بسیاری از نویسندگان توضیحاتی برای محصولات می‌نویسند، اما برخی نویسندگان -مانند نویسنده کتاب‌های هری پاتر- به نویسندگان پرفروش و بسیار محبوبی تبدیل می‌شوند. اما راز اینکه بتوانیم یک نویسنده بسیار موفق باشیم و تولید محتوا را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، چیست؟ در این مطلب همچنین درباره تعرفه تولید محتوا و نکات موثر در این تعرفه نیز صحبت خواهیم کرد.

تولید محتوای باکیفیت و تعرفه تولید محتوا

تعرفه تولید محتوا

دوست دارید یک نویسنده تولید محتوا بشوید و می‌خواهید بدانید چطور می‌توان به این هدف رسید؟ و یا اینکه به دنبال تعرفه تولید محتوا برای کسب و کار خودتان هستید؟ به هر حال، این مطلب حسابی به دردتان می‌خورد. در این مقاله می‌توانید ۵ راه برای رسیدن به موفقیت در نویسندگی محتوا را بخوانید. همچنین برای آگاهی از تعرفه تولید محتوا نیز این مطلب را تا پایان بخوانید.

۱-تسلط بر سبک‌های مختلف نوشتار

این امر بدان علت است که هرنوعی از محتوا، مدل نوشتاری خاص خودش را دارد. برای مثال محتوای تولید شده برای محصول، باید کوتاه و قانع کننده باشد، وبلاگ نویسی شخصی، دوستانه و اغلب با تفکر همراه است و برخی نوشته‌ها باید طولانی بوده و نکات متعددی را به خواننده بیاموزند. با این حال، تمامی این متون محتوا هستند و سبک نوشتاری نویسنده می‌تواند آنها را ارزشمندتر و خواندنی‌تر کند.

۲-نویسندگان موفق، موضوعات تصادفی انتخاب نمی‌کنند

تعرفه تولید محتوا

«ایده» یک موضوع بسیار مهم در بازاریابی است که روند خلاقانه یافتن یک موضوع، عنوان زاویه برای نوشتن درباره آن را توصیف می‌کند. لازم به ذکر است که به دست آوردن یک ایده با تجزیه و تحلیل انجام می‌شود. بسیاری از ایده‌ها رد یک تیم شکل می‌گیرند، اما نویسندگان معمولا تنها هستند. به همین دلیل نویسندگان باید بدانند که تیم‌های بازاریابی حرفه‌ای چطور به ایده‌ می‌رسند.

پیش از انجام این کار، نویسندگان موفق باید کارهای زیر را انجام دهند:

  • مخاطبان را درک کنید. اگر بدانید خونندگان چه کسانی هستند، می‌توانید متنی را بنویسید که آنها می‌خواهند. شما برای مخاطبانتان می‌نویسید نه برای خودتان، نه برای شرکت و نه برای برندتان.
  • تحقیقاتی برای کلمه کلیدی انجام دهید. با این کار درک خواهید کرد که استفاده از کدام کلمه برای مطلب شما مفیدتر است. در بسیاری از مواقع، مترادف یک کلمه محبوبیت بسیار بیشتری از خود کلمه دارد و به کار بردن آن سبب بالاتر رفتن مخاطبان خواهد شد.
  • رقبا را بررسی کنید. ببینید دیگران چه محتواهای موفقی در حوزه کار شما به شتراک می‌گذارند.
  • عنوانی را انتخاب کنید که مخاطبان آن را می‌پسندند. مهم‌ترین کلمات مطلب شما، عنوان و در توضیحات متا هستند.

آیا می‌خواهید بدانید چرا محتوا اهمیت دارد؟ این مطلب (به زبان انگلیسی) را بخوانید.

۳-نویسندگان محتوای موفق، اورجینال هستند

کار بسیار مهمی که یک نویسنده ملزم به انجام آن است، نوشتن محتوای غیرکپی و اصل خواهد بود. با توجه به اینکهاحتمالا هزاران مطلب درباره موضوع مورد نظر شما نوشته شده‌اند، ممکن است فکر کنید که نوشتن متنی جدید در آن زمینه کار سختی است. اما در واقع ساده‌تر از آن است که به نظر می‌رسد. هر نویسنده با استعدادی می‌تواند کلماتی جدید، دیدگاهی متفاوت و به طور کلی متنی جدید درباره موضوعی که هزاران بار مورد بحث قرار گرفته است، بنویسد.

تعرفه تولید محتوا در محتوای اورجینال

توجه داشته باشید که اورجینال بودن محتوا تاثیر بسیار زیادی بر روی تعرفه تولید محتوا دارد. در واقع می‌توان اینطور گفت که نوشتن محتوای کپی هیچ ارزشی نداشته و تمامی جملات یک متن باید جدید و اورجینال باشند.

محتوای کپی برای سئو بد است، برای کارفرمایان بد است و البته برای خود شما به عنوان یک نویسنده بدتر است.  با احتیاط، از شهرت و شغل خود محافظت کنید. از یم برنامه استفده کنید تا سرقت ادبی را تشخصی دهید؛ زیرا به علت وجود مطالب بسیار زیاد در اینترنت، این احتمال وحود دارد ه به طور تصادفی برخی قسمت‌های نوشته شما شبیه نوشته دیگران شده باشند.

۴-نویسنده محتوای موفق با سئو و وردپرس آشنا است

آشنایی با وردپرس از آن جهت حائر اهمیت است که بسیاری از وبسایت ‌های امروزی از وردپرس استفاده می‌کنند. همچنین برخی از کارفرمایان انتظار دارند که نویسنده محتوا، مطلب خود را روی سایت نیز قرار دهد. دانش به‌روز از سئو نیز اهمیت زیادی دارد. لگوریتم‌های موتور جستجو به طور مداوم تغییر می‌کنند و نویسندگان باید با این الگوریتم‌ها اشنا باشند.

امری ثابت در دنیای کسب و کار وجود دارد: کیفیت بالا همیشه مورد تقاضا قرار می‌گیرد. اگر بتوانید مطالبی جامع و کامل را از یک منظر منحصر به فرد بنویسید، مشتریان زیادی خواهید داشت. به علاوه، طبیعتا تعرفه تولید محتوا برای کسانی که کار باکیفیت‌تری تحویل می‌دهند متفاوت است.

می‌خواهید بیشتر درباره سئو بدانید؟ در این مطلب به طور کامل توضیح داده‌ایم که سئو چیست و چطور کار می‌کند.

۵-در شبکه‌های اجتماعی متخصص باشید

تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

اینکه مخاطبان شما را بشناسند، مهم است. برای این کار می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی ستفاده کنید؛ برای مثال نوشته‌های کارشناسان دیگر را بخوانید و یا از آنها راهنمایی بگیرید. وقتی نوشته‌های شما منتشر می‌شوند، داستان تازه شروع شده است. هرچه در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر باشید، احتمالا افراد بیشتری محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند. نویسندگان محتوای موفق، اجتماعی و خوش‌برخورد هستند.

یک محتوای ارزشمند | تعرفه تولید محتوا

اما اگر کارفرمایی هستید که نتوانسته کارشناس تولید محتوای با استعداد خود را پیدا کنید؛ اینجا جای شما است! ما در ژوا بهترین و با استعدادترین نویسندگان را دور هم جمع کرده‌ایم تا برای شما محتوایی هدفمند، اورجینال، جذاب و سئو بنویسند. برای اطلاع از تعرفه تولید محتوا و سفارش محتوا در ژوا، لطفا اینجا کلیک کنید.

نتیجه گیری | تعرفه تولید محتوا

تعرفه تولید محتوا و کیفیت محتوا

حالا دیگرمی‌دانید کلیدهای اصلی موفقیت در تولید محتوا چه چیزهایی هستند. با رعایت این نکات و البته به‌روز کردن دانش خود از این حرفه، می‌توانید همواره در صدر جدول قرار گیرید؛ مخاطبان عاشق محتوای شما می‎شوند و تا انتها آن را دنبال می‌کنند، کارفرمایان از خواندن نوشته شما لذت می‌برند و برای سفارشات بعدی به شما مراجعه می‌کنند و در نهایت، شما یک نویسنده موفق خواهید بود! خیلی رویایی است اما دست نیافتنی نیست. تنها کافی است تمام تلاش خودتان را به کار گیرید.

حالا نوبت شما است تا تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید. آیا در کار خود موارد بیان شده را به کار می‌گیرید؟ چقدر در کار خودتان موفق هستید؟ نظرتان درباره شغل رویایی نویسندگی چیست؟

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها